Saturday 15 May 2010

teringin nk...................



wuah!!!! bgn jek pg2 teringin nk mkn roti jala ngn kuah kari.....
adeh... smpai termimpi2........ tp x dpt mkn gak... td ingn nk g umah mak.... nk kcu mak..
suh wat roti jala.... tp tertido plak.... bgn pn da koi6.30...
huhuhuhu.... esok jek la g umah mak.... hehehee... kcu mak..... rindu mak ngn abah gak....
chat ker x la diowg 2......

bler mlm jaaa... da terpkir..... nk mkn aper erk..... xtaw aper nk mkn......
last2 abah suh d.yah g bli lauk kt kedai nasi kndar..... lyn jer laaaaaaaa...
jnj dpt penuh kn perot aku nih.... heheheee.....(maw x gemok)
huh!!! d.yah blk td... die bw blk pizza!!!! wuahh!!! sdp... melantak pizza pn ok gak.... da lama x mkn pizza.... ye laa.... saper la nk bw aku g mkn pizza..... so tumpang kesenangn owg jek laaa....
hah!! aku x kisah.. jnj aku happy hidop mcm nih..... sorg2..... aku bley idop sorg2... jnj ada kwn2... da laaa... aper nk kisah......

adeh!!!! teringn gak nk mkn mempelam putik..... cicah ngn garam belacan....
perhh!!! sudap gak...... hehehee..... tp mana maw crik... skng bkn musim die kn.... so mkn epal jek laaaaa.... jnj buah.... heheheee....... lama2 tong la bdn aku nih.... hehehee... sume teringin nk mkn jek... hehehee.... nafsu mkn......


No comments:

Post a Comment