Thursday 27 May 2010

sakit.....


NEW LIFE!
aku mst kuat!!!! dan mulakn hidup aku yg br....
kejar cita2 aku..... dan jgn biarkn owg pndang rendah pd aku....
masa 2.... aku akn ambik n cari blk HAK aku.....
Hak yg terpksa aku tngal utk sesuatu..... biar aper owg nk ckp....
aku xkn ambik kisah....... aper yg aku taw.... aku ada GOAL aku sndr....

klu dl.... aku dpt sokongn dr owg yg aku cinta... n sayang...... tp skng...
aku sdr.... semuanyer da berubah.....terus terang, klu dl....
aku bljar n nk dpt pointer terbaek just utk die... nk grad pn utk die....
semua yg aku wat semua utk die.... EVERYTHING...... now... semua 2 da berubah...
aku da hilang semua 2..... aku mst bley matang..... aper yg aku wat... hanya utk masa dpn aku.....

sakitnyer aku....pedihyer aku..... terlukanyer aku.... x der saper pn akn faham.....
and xder saper pn akan rasa... hanya tuhan jek taw.....
aku bersyukur.... coz tuhan berikn aku kekuatan..... kadang2, perasaan menyesal wujud dlm hati aku.... tah laaa.... aku meyesal sayang seseorg sepenuh hati..... semuanyer musnah!!!!!
angan2 aku hancur.... hahh!!!! aku x bley lupa kngn aku ngn die...... and xkn lupa......




No comments:

Post a Comment