Thursday 22 July 2010

rindu....


wlaupn bnda da berlalu... aku tetap teringt kt die.... naper erk???
tah laaa.... aku pn x fhm laaa... naper susah sgt aku nk lupa kn die...
naper la ssh sgt aku nk buang die dr hidup aku....???
naper die still ada dlm hidup aku????
hahh!!! xfaham laaa...... ermmm...... yess!!! mmg aku x prnh lupa die wlupn pn sesaat...
mmg aku ada prsn kt die lg..... aku terlalu syg kn die... aku x bley lupa kn die... aku x taw naper bnda nih bley jdik kt aku... aku just nk hidup bhgia... aku nk owg 2 syg aku dgn sepenuh hati die.... 2 jek... aku x mntk lbey dr 2...

kdng aku slalu terpkir.... mst die tgh bhgia ngn pompuan 2... huhh!!!! mmg aku JEALOUS!!!!
yess!!! cz die pnh jdik separuh dr nyawa aku... tah laa.... aper ptut aku wat skng.... aku pn da xtaw.... aku rindu knangn aku yg dl.... ermm...... kngan aku ngn die..... die la kwn aku...shbt aku... teman aku.... n kekasih aku.... now.... semua da xder aper2 mkna2 lg......

No comments:

Post a Comment