Sunday 18 July 2010

new life...



Alhamdulilah..... aku da pn menjadi student unikl iprom... in manufacturing systems...
kehidupan aku kt cnih ok.... tp penat sket la.... ye laaa 1st tyme kn idup jauh dr family....
lg pn tmpt aku tngl ngn tmpat aku belajar jauh... so ari2 aku kena brjalan 1km dr aprtment aku ke lrt.... huhh!!! sgt jauh... tp xper.. 2 semua dugaan.... semua owg penat gak... klu owg bley... naper aku xbley... kn????
study aku pn ok gak kt cnih... just... ada 2,3 subject yg aku x bley nk ikot... ye laa... da lama x pkai otak kn.... so ssh sket la nk pickup.... insyalh... aku akn cuba yg terbaek utk mama n abah....

rindu sgt2 kt adik aku 2... hehehee... rindu nk sakat die..... walaupn aku ngn die jauh... tp kteowg... slalu gayut phone... da mcm owh brcinta daaa... hahahahhaa..... mcm nk blk ja jumpa die... nk borak2 ng die... nk lepak dpn tv smbil tgk movie ngn die.... pas2 smbil2 mnum milo pns... hahahahaa... 2 la ativiti aku ngn adik kembar aku.... hehehehee....
miss u d.yah..... muahp......

No comments:

Post a Comment