Wednesday 2 June 2010

Run....Run.... and Run............. ending????



penat!!!! aku xtau nk ckp mcm mana penatnyer aku.........
setiap ari.... xder kebahgian dlm idup aku...... hahh!!!!
setiap ari.... aku pkir... nk lari jauh2 dr semua owg.... nk lari jauh.....
jauh tersgt2......... tp aku x mampu...... aku x terdaya..... hahhh!(megeluh)
YA ALLAH!!!!! aku x taw aper nk wat.....
hari2 aku, penuh dgn kesedihan...... naper??? naper???? hidup aku...
penuh ngn dugaan.... penuh ngn cubaan...... kadang2 aku x kuat nk lalui semua nih.....
aku cuba cari blk hidup aku yg dl....
tp.... tah laaa... makin aku crik... makin hilang.... makin aku kejar... makin jauh.....
penatnyer aku.... x terhingga...... letih... letih ngn prsn mcm nih......

EGO......
apa sbenarnyer EGO????
if kte xluahkn perasaan 2.... 2 dinamakn EGO???
if kte pendam semua prsaan kte.. 2 dinama kn EGO??
if kte cntrol prsaan spaya xterlalu ketara... 2 dinama kn EGO??
ermm..... actly.. aku pn x taw aper definisi EGO yg sbnar....
bg aku EGO.... ada baiknyer...... baek untuk seseowg yg tkt dikecewakn....
and x nk dikecewakn... and lbey behati2.... macam aku... hah.... x kisah laaaa....
aper owg nk ckp..... aku tahu saper dr aku sbnr..... erm.....
WHATEVERR!!!!!!




5 comments:

  1. lex feruz..
    ak kena lg trok dr ang..
    lama2 nnt masalh nie akn ilang..

    ReplyDelete
  2. yea fifi!! kte just sabaq ja kan??? mmg org leh cakap.. tp kte yg lalui perit.. but bersabar..

    ReplyDelete
  3. salam kak~~

    sabar kak..Allah x beri dugaan kpd hamba2Nya melebihi kemampuan dorg..so..sabar eh kak~~ akhirnye nnt, di antare syurga dan neraka je..

    ^^

    ReplyDelete
  4. ye farah..
    betul tuh..
    sbaqqqq..
    tu ja kunci kejayaan..cehwah..
    bnyak bdoa supaya allah kuatkn smngt kita..
    buat ssuatu yg boleh bizikn ang jgn ddok ssorg lyn prasaan..
    ak pnah rs pa yg ang rs..

    ReplyDelete
  5. thnks semua..... aku x sekuat yg owg mnpk sbnrnyer.... aku x kn biarbiarkn bnda nih jdik lg......

    ReplyDelete